Спосіб доставки
Доставка по Україні здійснюється сервісом доставки Нова пошта. В середньому доставка займає 1-3 дні з моменту виконання замовлення. При отриманні Ви оплачуєте лише вартість доставки згідно з тарифами "Нової Пошти".
Самовивіз
Для мешканців Дніпра є можливість забрати замовлення у нас в офісі за адресою проспект Богдана Хмельницького 152
Режим роботи офісу: з 10.00 до 18.00 з понеділка до п'ятниці.
*Просимо Вас заздалегідь узгоджувати час із менеджером перед приїздом до офісу.
Способи оплати
- Безготівковий розрахунок - Ви оплачуєте товар на розрахунковий рахунок компанії згідно з виставленим рахунком.
- Visa та MasterCard . При оформленні замовлення у вас є можливість здійснити оплату банківською картою Online. Перевірте, щоб на вашій карті був достатній ліміт для оплати через Інтернет.
- Оплата на картку ПриватБанку . У вас є можливість зробити оплату на картку в Приват24, або за допомогою терміналів самообслуговування.
Повернення та обмін
При отриманні товару посилку необхідно відкривати у присутності співробітника Нової Пошти/Кур'єра компанії. Перевіряйте посилку на предмет пошкоджень, відповідності комплектації та замовлення; переконайтеся, що якість і кількість товару відповідає замовленню. Якщо у відділенні Нової Пошти виявлено пошкодження товару чи недостачу, Вам потрібно скласти акт прийому-передачі разом із працівником відділення.
Повернення та обмін продуктів харчування неналежної якості відбувається відповідно до закону «Про захист прав споживачів»
Можливе лише повернення продуктів харчування неналежної якості. Продукти належної якості не підлягають поверненню. Претензії покупця щодо повернення приймаються лише в межах терміну придатності харчового продукту, який обов'язково встановлюється на них. Повернення продуктів харчування до магазину після закінчення терміну придатності не допускається. Допускається обмін або повернення продуктів харчування лише в тому випадку, якщо після покупки було дотримано правил зберігання продукту покупцем.
Кожен покупець, який виявив погану якість товару, має право звернутися з обґрунтованою претензією до магазину та вимагати на свій вибір:
-Замінити прострочений продукт на такий самий, але з нормальним терміном придатності. Доставка товару у разі оплачується продавцем.
-Повернути гроші за товар неналежної якості.
Відповідно до закону, при поверненні товару належної якості розрахунки зі споживачем здійснюються виходячи із вартості товару на момент покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцю у день повернення покупки. Якщо продавець (магазин) не має можливості повернути гроші відразу — виплати здійснюються не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.
Повернення коштів здійснюється у спосіб, яким здійснювалася оплата — банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити або готівкою.